Weightlifting advice for #Spicers

Weightlifting-ul implica dedicare si disciplina din partea oricui vrea sa-l incerce. It’s the “dirtiest” workout in the gym, no doubt about it, dar si unul dintre cele mai frumoase tipuri de antrenamente.

Cei care il practica zilnic spun ca nu s-ar vedea niciodata facand altceva si adora fiecare ora petrecuta alaturi de greutatile din sala.

Iubim weightlifting-ul si incurajam pe oricine doreste sa-l incerce. Este un tip de antrenamente care iti ofera noi metode de tonifiere si obtinerea unui corp sculptat.

Celor la inceput de drum in weightlifting le oferim cateva sfaturi care ii vor ajuta sa obtina rezultate maxime in urma antrenamentelor si sa evite pe cat posibil accidentarile.

Asa ca, Spicers, luati aminte la ce va vom spune mai jos:

1. Pune pasiune in ceea ce faci

Cu multa munca si dedicare, poti face aproape orice, Spicer!

Acest tip de antrenamente necesita implicare din partea oricui, atat pe partea antrenamentelor, cat si pe partea alimentara. All you have to do, basically, este sa gaseşti acea motivatie care te va ajuta sa duci la capat toate planurile tale in weightlifting.

You can do it, we trust you!

De asemenea, weightlifting-ul necesita si multa documentare in ceea ce priveste executarea corecta a miscarilor. Nu uita, cei dedicati obtin cele mai bune rezultate. You can be one of them too!

2. Fii constant

Okay, ai inceput antrenamentele, dar parca in unele zile nu ai atat de mult chef sa te antrenezi ca in celelalte.

Well bad news, because weightlifting necesita o constanta in miscari si intensitatea antrenamentelor.

Sfatul nostru este sa mentii o “linie dreapta” in antrenamentele tale. Ar trebui sa faci progrese, nu regrese, Spicer. Asa ca incearca sa ai aceeasi dedicare zilnic la sala!

weightlifter at underground by spice

3. Tine totul in balanta

Nu ar trebui sa existe grupe musculare “privilegiate”, care au parte de mai multa concentrare din partea ta, decat altele.

Toate grupele tale musculare ar trebui sa fie lucrate in acelasi ritm in mod egal, dar nu cu aceleasi greutati, deoarece unele sunt mai sensibile.

Nu uita de nicio parte a corpului, toate sunt importante! Daca nu gasesti a ballance in antrenamentele tale, corpul tau se va deforma in timp. And we don’t want that, don’t we, Spicers?

4. Invata sa ai rabdare

Panic, panic, panic!! – cand nu observam rezultate post-antrenamente imediat, nu? :))

Learn to be patient! Este cel mai bun sfat pe care ti-l putem da. Totul depinde de organismul tau, modul in care executi miscarile si ceea ce faci post-antrenamente.

Daca mentii aceeasi intensitate si pasiune cu care ai inceput antrenamentele, te asiguram ca rezultatele vor aparea in curand.

Ce nu ar trebui sa faci atunci cand vezi ca antrenamentele tale nu au rezultate imediate:

  • sa incepi alt tip de antrenamente
  • sa renunti la weightlifting doar pentru ca nu ai ajuns rapid la forma dorita
  • sa incerci suplimente care ar putea dauna sanatatii tale

5. Form and technique

Modul in care executi miscarile din timpul antrenamentelor influenteaza direct rezultatele corpului tau.

Daca iti doresti un corp tonifiat CORECT, iti recomandam sa te documentezi sau sa ceri ajutorul unui profesionist cu privire la calitatea executiei antrenamentelor.

Este important sa stii cum sa realizezi corect fiecare miscare pentru ca asa vei ajuta la tonifierea acelei grupe musculare si, in acelasi timp, vei reduce riscurile de accidentare.

weightlifting advice for spicers at underground by spice

6. Know your limits…

…şi nu trece peste ele dacă nu este cazul!

Majoritatea rupturilor musculare sunt datorate fortarii muschilor. Cum? Cu greutati si antrenamente beyond your capacity.

Cum spuneam si mai sus, invata sa ai rabdare. Grăbirea antrenamentelor si falsa iluzie ca daca ridici mai multe greutati vei indeplini mai repede obiectivele tale, te pot accidenta grav.

De asemenea, daca simti dureri musculare intense dupa ce ai terminat un antrenament, inseamna ca acesta a fost mult prea dur si cel mai probabil va trebui sa reduci intensitatea lui pe viitor.

Make small steps, no need to hurry.

7. Nu uita de recuperare

This right here is crucial. Weightlifting-ul te supune la mult efort fizic, asa ca recuperarea nu ar trebui sa lipseasca din planul tau de antrenamente.

Aloca cel putin o zi pe saptamana odihnei si incearca sa nu faci niciun antrenament atunci. Astfel, muschii tai au timp destul sa se refaca si sa se pregateasca pentru o noua saptamana intensa de antrenamente.

Everybody needs some rest, including you, Spicer!

We hope you’ll listen to our advice, Spicer! Aceste sfaturi te vor ajuta sa-ti atingi obiectivele de #new weightlifter.
weightlifting advice republic of spice

Weightlifting at Underground by Spice

We support our weightlifting #Spicers, de aceea le-am dedicat una dintre salile Spice doar lor: Underground by Spice.

Underground este locul unde toti iubitorii de weightlifting din Alba Iulia se intalnesc pentru a-si intrece limitele fizice si psihice zilnic si pentru a obtine un corp tonifiat perfect.

Everyday we’re lifting at Underground by Spice! #ThisIsHowWeRoll.

Cauti o sala in Alba Iulia in care sa te antrenezi #OldSchool?

Underground by Spice te asteapta! Check our schedule here.